D&D Wrath of Ashardalon
D&D Wrath of Ashardalon on koostööl põhinev seiklusmäng Dungeons & Dragons maailmas. Tume torn, millest paiskab suitsu ja voolab laavat on katnud maa suure varju alla. Koopasuu viib kollidega täitunud tunnelite ja kambrite labürinti, mille sügavuses luurab kõige hirmuäratavam koletis nendest kõigist – punane draakon!
Mäng sisaldab mitmeid stsenaarimeid, väljakutset pakkuvaid seiklusi ja koostööl põhinevat mängu.
Iga mängija valib tegelase: kangelase, kelmi, varga, sõdalase, vaimuliku või võluri. Oma käigu ajal saavad mängijad avastada vangikoobast, liikuda juba avatud vangikoopa osades ja võidelda koletistega. Vangikoopa klotsi avaldamisel toimub tavaliselt mingisugune kohtumine ja uued koletised lisatakse võitlusesse. Tapetud koletised tasustavad mängijaid aarde ja kogemuspunktidega, mille abil saavad mängijate tasemed ja oskused mägus tõusta. Mängijad peavad tegema kööstööd, et püsida elus, tappa koletisi ja saavutada missiooni eesmärk. Igal stsenaariumil on erinev eesmark alates reliikvia tagasi toomisest kuni vampiiride isanda tapmiseni.
Mängijate arv: 1-5
Vanus: 12+
Aeg: 60 min