Tellimistingimused

WePlay e-poe tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt. WePlay e-poe esindaja Procard Baltic OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad Procard Baltic OÜ poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

Procard Baltic OÜ tingimused:

1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse weplay.ee e-poest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja weplay.ee Procard Baltic OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne ostu-müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamine.

Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikkab lingile „Vormista tellimus”. Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse arve e-mailile. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuse õigsuse eest.

1.2 Tellimuse jõustumine.

Tellimus jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on weplay.ee e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arve alusel tasutud Procard Baltic OÜ arvelduskontole.

PS! Pangalingi kaudu tasudes palume alati peale makse sooritamist vajutada “Tagasi kaupmehe juurde” lingile. Vastasel korral kontot ei debiteerita ja makse ei jõua Müüjani.

2. Hind

Procard Baltic OÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 22%-ilist käibemaksu. Kui Ostja sooritab ostu e-poest, maksab ettemakusarve või pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist Omniva kulleriga, lisandub hinnale transporditasu 5€, Smartpostiga ja Omnivaga 3.00€. Transporditasu ei lisandu, kui Ostja tuleb kaubale ise järele Weplay esinduskauplusesse, Ahtri 9, Tallinnas.

Kui Ostja sooritab ostu e-poest , tasub kauba eest pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist tsooni Baltikum & Skandinaavia lisandub hinnale transporditasu 10€. Kui Ostja sooritab ostu e-poest, tasub kauba eest pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist tsooni Euroopa lisandub hinnale transporditasu 25€.

3. Toodete eest tasumine

Toodete eest tasumine toimub e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arvega. Kui tasute internetipangas, siis peale makse tasumist peate vajutama kindlasti lingil „Tagasi kaupmehe juurde“. Ainult siis makse kinnitatakse ja kaupmees saab sellekohase teate. Vastasel juhul internetipangas makset ei toimu ja kaupmees ei saa Teie tellimust.

3.1 E-poes saab tasuda läbi turvalise Maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide sh. Visa ja Mastercard ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.

4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

Laos olevatele kaupadele, mis on tasutud pangalingi või ettemaksu arvega on tarneaeg orienteeruvalt kuni 5 tööpäeva. Pikimaks tarneajaks, mis võib tekkida seoses kullerteenust pakkuva ettevõtte viivitustega on 40 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2. Tellitud kauba saadame teele Omniva kulleriga, Omniva pakiautomaadiga või SmartPostiga ning kaubale on võimalik järele tulla ka ise WePlay esinduskauplusesse, Ahtri 9, Tallinnas.

Omniva kullerit kasutades:

Saajale helistatakse saadetise üleandmisele järgneval tööpäeval ning lepitakse kokku sobilik kättetoimetamise aeg samal päeval või saaja soovil järgneva 6 päeva (s.h laupäev) jooksul.

Kui saadetis jääb väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 15 päeva (sisaldub teenuse hinnas). Saajale edastatakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.

Omniva kuller toimetab pakid kohale sõltuvalt piirkonnast kella 08.00-20.00ni, k.a laupäeval. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja. Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, asendatakse see uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata. Ostja võib kaubale ka ise järgi tulla. WePlay esinduskauplus asub Tallinnas, Ahtri 9.

Smartposti või Omnivat kasutades:

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi (mis ühtlasi on ka Teie tagastuskood), pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Smartpostiga tagastamine on Teile tasuta.

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine.

Ostjal on õigus mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul tuues kaup ise meie esinduskauplusesse, Ahtri 9, Tallinn. Kauba tagastab Ostja, teavitades selles eelnevalt Müüjat ja täites ära kauba tagastuse vormi weplay.ee kodulehel. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingilgi määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada. Tagastuslehele tuleb märkida arve number, Ostja nimi, arvelduskonto number ja kauba tagasisaatmise põhjus. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Raha tagastamise korral hüvitatakse ka esialgsel ostmisel tellitud transpordi maksumus. Smartpostiga tagastamine on Teile tasuta.

Kui tagastatud toode on rikutud ja seda ei ole põhjustanud Procard Baltic OÜ ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Procard Baltic OÜ -l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks ekspertiisi. Ekspertiisi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

6. Garantii ja tellimuse tagastamine

Müüa vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul toote üleandmise päevast Ostjale. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul toote Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus puuduse olemusega.

Kui te ostsite weplay.ee e-poest kauba, mis osutus praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Procard Baltic OÜ.

Müüja/Tootja ei vastuta:

a.) Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest.
b.) Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest tuleks teatada e-mailile: nautica@weplay.ee või telefonile +372 609 9717.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus koos transpordimaksuga tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

Procard Baltic OÜ on isikuandmete vastutav töötleja Procard Baltic OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

8. Muud tingimused:

Lisaks Procard Baltic OÜ tingimustele kaitsevad mõlemat osapoolt, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet. Procard Baltic OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse.