Transport

Kui Ostja sooritab ostu e-poest, tasub kauba eest pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist Omniva kulleriga, lisandub hinnale transporditasu 5€, SmartPostiga või Omnivaga 3€. Transporditasu ei lisandu, kui Ostja tuleb kaubale ise järele Weplay kauplusesse, Ahtri 9, Tallinnas.

Tagastamine

Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote SmartPosti või Omniva pakiautomaadi teate kättesaamisest või kulleri puhul alates saadetise kohalejõudmisest Teie aadressile.

Tagastamine on tasuta ja selleks on 2 võimalust:

1. Tagastamine Weplay kauplusesse

Lisage pakki täidetud tagastusleht. Kaupluse klienditeenindaja viib läbi tagastusprotsessi ja tagastatud kauba maksumus kantakse üle Teie arveldusarvele 14 päeva jooksul.

2. Tagastamine SmartPost pakiautomaadi kaudu

Lisage pakki täidetud tagastusleht ja pakkige tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Paki saatmiseks sisestage pakiautomaati Teie saadetud kood (leiate selle paki saabumise teatest). Tagastuskood on sama, millega saite paki kätte. Tagastuste käitlemine võtab aega kuni 10 päeva.

Tagastuse korral tehakse ülekanne samale arvelduskontole, millelt tehti Teie makse, 14 päeva jooksul alates tagastuse saabumisest meile. Raha tagastamise korral hüvitatakse esialgsel ostmisel tellitud transpordi maksumus.

Palume Teil täita tagastusleht ning lisage see kaubaga kaasa.

Tagastusleht PDF formaadis

Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kasutatud, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

Palume avada tootepakend alati ettevaatlikult seda kahjustamata. Juhul kui toode toimetatakse Teieni kulleriga, siis toote kättesaamisel tuleb kontrollita pakendi ja toote seisukorda, kui pakend või toode on kahjustatud tuleb vastav märge lisada kulleri saatelehele. Poest saadetakse välja eelnevalt kontrollitud tooted.