7 Wonders Duel sarnaneb paljuski oma põhimänguga 7 Wonders, kuna üle kolme vanuse mängijad omandavad kaarte, mis pakuvad ressursse või edendavad nende sõjalist või teaduslikku arengut, et arendada tsivilisatsiooni ja viia lõpule imesid.
7 Wonders Dueli puhul erineb see, et nagu pealkiri viitab, on mäng mõeldud ainult kahele mängijale, kusjuures mängijad ei võta kaarte korraga kaardikäest, vaid kuvatakse mänguväljakul paigutatud näoga alla ja ülespoole kaarte. ringi algus. Mängija saab võtta kaardi ainult siis, kui seda ei kata ükski teine, seega tuleb mängu nii ajastus kui ka boonuskäigud, mis võimaldavad teil kohe teise kaardi võtta. Nagu algses mängus, saab iga omandatud kaardi ehitada, müntide saamiseks ära visata või kasutada ime loomiseks.
Iga mängija alustab nelja imekaardiga ja ime konstrueerimine annab selle omanikule erilise võime. Siiski saab ehitada ainult seitse imet, nii et üks mängija jääb lõpuks puudu.
Mängijad saavad igal ajal osta pangast ressursse või saada mängu ajal kaarte, mis annavad neile ressursse edaspidiseks ehitamiseks; kui omandate ressursse, suureneb nende ressursside maksumus teie vastase jaoks, mis näitab teie domineerimist selles valdkonnas.
Mängija võib võita 7 imede duelli kolmel viisil: iga kord, kui omandate sõjaväekaardi, liigutate sõjalise markeri vastase pealinna poole, andes teile teatud positsioonidel boonuse; kui jõuad vastase pealinna, võidad mängu kohe; samamoodi, kui omandate seitsmest erinevast teadussümbolist kuus, saavutate teadusliku domineerimise ja võidate kohe; kui ühtegi neist olukordadest ei esine, võidab mängija, kellel on mängu lõpuks kõige rohkem punkte.